I Dare You To Move

Idag skulle jag ju städa. Det går sådär. Mycket att tänka på. Vill mest bara ligga ner, lyssna på musik och blunda. Men nej, det håller inte i längden. Har, för att "ha ett mål med städning" (att det är fräschare och roligare att leva funkar inte som anledning), bjudit in the crew till filmkväll. Då MÅSTE jag ju städa. Vi har FETT ljud (det enda Isak bidragit med i vårat hem).   

Att Isak är en datanörd är ingen hemlighet, och att alla de han umgås med också är datanördar är ju ganska självklart. Inget fel med det, men hur kommer det gå för mig!? De snackar liksom i dataförkortningar. Nivån istället för att skratta säger man bara LOL (vilket btw är det fulaste jag vet). Med tanke på mitt relativt nedstämda humör kanske jag också börjar snacka så. Jag pallar inte känslor. Orka skratta när man kan säga LOL.

Btw tack för de bästa vännerna man kan ha. Hösten kommer bli annorlunda, men det kommer ändå bli bra.



Favoritbild på favoriter som jag saknar mest


Kommentarer
Postat av: Bosse

Du är AALTIIID välkommen att hänga med oss tjejjen :) Det vet du!!! Kramar!!!

2009-08-31 @ 17:22:40
URL: http://bozmans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0