I need to know this cause I noticed you're smilin'

Har haft en sjukt bra dag i Stockholm. Jag lääängtar tills jag en dag ska bo där. Dagen inleddes med tidig morgon (inte min stil), åka tåg med mamma, bli dumpad av mamma, dricka kaffe njutandes av livet på en bänk i sol. Alltså jag gillar inte diverse mobilförsäljare. Låt mig få sitta och njuta av mitt kaffe ifred. Möta upp Sara, köpa diverese livsnödvändiga saker som t.ex. ny paljettklänning. "Den är jag värd". Jag borde hålla mig borta från affärer, allt som glittrar lockar på mig, och affärerna är fyllda med paljetter. Äta lunch på uteservering (säkert sista gången det här året), Mysa vidare. Sara åkte hem, mamma återvände. Vi myste vidare vi också. Två par nya höst/vinter-skor har inhandlats. Har hittat min nya favvo-jacka. Om den finns kvar på fredag är det ett tecken och då blir den min. Åka tåg hem. Bli hämtad av resterande familj, åka och äta god mat. Det är ju trots allt "sista kvällen med gänget".

I morgon är det packning på högsta nivå som gäller. Att samla ihop mina grejer är inte en enkel match. Men a girl's gotta do what a girl's gotta do. Nu är det kaffe och en cigg som gäller. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0