Stop having a boring tuna, stop having a boring life

Härlig dag. Isak är i Luleå nu. Hoppas han har vattnat blommorna!

Frida är härlig. Fika, älta diverse saker som jag skulle gå vidare från (glömde att gå vidare inte var min starkaste sida), skratta ihjäl sig, smyga på 3-försäljare, ena studen gråta för att man inte har pengar och i nästa köpa nya grejer (vi har inte bra inflytande på varandra). Frida håller på med en GALEN tatuering, så sjukt snygg. Lyllo henne!

Åka hem, hämta Essi och Katti, åka till Rosvalla, träffa härliga hockey-tjejer, få hockeyabstinens, åka hem, äta mat, slå nytt rekord på favvo-spelet på Es mobil (rätt så stolt), dricka kaffe, fundera på att packa, orkar inte packa.

Btw idag har jag varit med om en N.D.U (nära-döden-upplevelse). När jag tidigare i dag skulle "ta tag i mig själv" aka duscha höll jag på att börja grina. Jag satte på vattnet och gick in i duschen. När jag vände mig om såg jag den STÖRSTA SPINDELN jag någonsin sett, i badkaret! Det var bara att kasta sig ur, på med handduk, ropa på alla brorsor jag har aka två. Jag måste ha låtit rätt skärrad för båda kom flygandes (och det är inte vanligt när de sitter vid datorn, de brukar inte ens reagera). Jag är inte speciellt rädd för spindlar, men seriöst alla hade blivit rädda, t.o.m. Josef såg skärrad ut. Tur att Isak är man och dränkte den (han kanske inte var så man för han ville inte röra i den) men han dödade den iaf. Det känns tryggt att jag ska bo med honom, om liknande incidenter händer igen så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0