Waiting on some beautiful boy to To save you from your old ways

Ny dag, nya möjligheter. Oj. Djupt.

Det är så himla skönt att gå upp tidigt (nio) när man är ledig. Så skönt att bara mysa runt i leopard-morgonrock. Äta frukost i lugn och ro, dricka kaffe och kolla på superduperbraprogram på TV.

Dagens planer innehåller nåt sportigt. "Japp, då ses vi här imorgon efter lunch, sportklädda". Vad tror Albin!? "Vi kan ju typ spela fotboll". "Men Albin, du vet att jag är asdålig på fotboll". "Men vi kan ju bara skjuta lite". Jag kan stå en meter från mål, och missa. True story. Men jag känner att jag inte har så mycket att säga till om. Sportyspice it is.


Kommentarer
Postat av: sara s

bra att ni aktiverar er=) ja va första dagen i skolan i dag....hehe kände mig lite missplacerad långt ute i ingenstanns en massa okända människor o en massa biblar(?) WHAT! så fick ja röka helt själv med=( men några nice typer fanns det så ja gjorde en siri o kasta mig över första bästa:P but u guys are sooooooo much cooler<3

2009-08-26 @ 22:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0