I never thought I'd be in bloom But this is where I start

Jag har haft en SJUKT bra helg. Sista helgen i Luleå det här året. Inte mycket sömn, men det var det värt. Sova kan man göra ... eh ... nån annan gång. Idag inleddes sista veckan i skolan det här året. Åååångest. D-uppsatsen dödar mig. Har verkligen ingen aning om hur jag ska hinna, du vet när man har så mycket att göra att man inte orkar göra nåt. Till exempel nu, jag sitter vid datorn och gör inget "jag ska plugga, jag ska bara kolla facebook först" och sen gör jag ALLT annat än att plugga (som t.ex. att skriva detta).

I helgen drar jag hem för julefrid i juletid aka plugga ihjäl mig i julig atmosfär. Men mysigt att komma hem. Alltså julklappar ... aaah.. jag har inte ens börjat tänka på vad jag ska köpa. Det är mycket nu. Sjukt att det är julafton om typ en vecka, jag har ingen koll. Jag längtar till nästa termin, ska bli så värt att läsa "vanliga" kurser igen. Men samtidigt är nästa termin ångest. Det är min sista termin, fattar du min SISTA! Omg, hur gammal är jag egentligen!? Ja just ja 22. Men framtiden är ett äventyr, jag "har ju hela livet framför mig". Jaaråå.

Min favorit-plan inför hösten är att plugga modevetenskap i Stockholm. Alltså, varför inte? Jag älskar kläder, kläder älskar mig, we're meant to be together, typ. När oväntade personer som jag typ inte ens känner tycker att jag borde satsa, så varför inte. Jag har redan garanterade kunder till mitt klädmärke som de menar att jag borde starta. Jag drömmer vidare, under tiden ska jag och Foo Fighters bada badkar. Later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0