Chop Suey!

OMG! Jag har sån sjuk träningsvärk att jag typ inte orkar leva. Jag och D spårade ur igår och gick på box 75 min!! Det var hur kul som helst, skönt att få ut "aggressioner". Helt döda, svettiga och skakiga påväg hem blev vi inlurade på Stuk. Orka vara svettig och sliten bland typ hela skolan. Men heeey, this is me take it or leave it biiiiatch, typ. När jag vaknade imorse kunde jag verkligen inte röra mig, snoosade i typ en timme innan jag r-u-l-l-a-d-e ur sängen. Det bästa är att det bara blir värre och värre, så det kommer vara riktigt härligt imorgon. Trappor är en utmaning, så till och med jag blev förvånad när jag efter skolan kom hem och tog trappan! Försent insåg jag mitt misstag och var tvungen att kämpa mig upp. Kröp typ upp, men kunde känna mig stolt när jag klarade det. Det är ju iaf skönt att känna att träningen gett nåt. Vi hade tänkt träna idag, men vi ska inte överdriva. Vi måste kunna gå, så det blir filmkväll i stället. Inte helt fel.

Har just ätit, så nu ska jag dricka kaffe och läsa ett nyinköpt modemagasin (oj, moget ord) vilket btw kan vara en av de bästa egen-tids-sysselsättningarna ever. Som sagt kläder är det bästa jag vet. Och som sagt bara för att jag gillar kläder och mode är jag ingen tjockskalle. Att gilla kläder innebär inte att man är ytlig, man kan vara djup and look good while doing it så att säga. Snap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0