I don't have a simple answer But I know that I could answer Something better

Alltså jag har spårat. Jag bakar!! Va? Kom hem från skolan, J ringde och snackade om morotskaka. Jag blev så sugen att jag bestämde mig för att "slänga ihop" en. Omg, jag bakar inte, det är inte min stil. It doesn't go well with my shoes if you know what I mean. Men shit alltså nu är den i ugnen. Jag kollar just nu ganska mycket på DH, de kvinnorna gör liksom allt med stil. Jag fattar inte riktigt hur man kan baka snyggt, när jag bakar så flyger allt åt alla håll och man måste röja i två timmar efteråt för att ens se diskbänken. Jag fattar inte riktigt hur jag lyckas, men det är bara att hålla tummarna att det blir gott iaf.

Påtal om framtiden (återigen, hur blev det tal om det!?) har jag börjat fundera ver vad jag ska göra med mitt liv. Då jag är färdig till sommaren, men inte känner att jag är redo för vuxet-moget-stabilt-liv-som-kommer-se-likadant-ut-i-40-år, har stora planer börjat koka i min hjärna(?). När jag tänker på det blir jag så laddad att jag nästan vill gråta av lycka. Konstigt. Måste samtala med min livscoach aka min mamma. "Meeen Rebecca klipp navelsträngen!" Öööh, nä jag vägrar. Mamma och Pappa vet (typ) alltid bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0