I have the simplest taste, I'm always satisfied with the best

Kom just hem från träning. Den här gången var det ett pass med indiskt tema. Det var faktiskt roligt men OMG vad gjorde jag där!? Instruktören inledde med att säga "Ni som är här för första gången kommer inte att klara passet". Det kändes bra, tryggt liksom. Jag och D virrade runt och skrattade mest. Inte så hård träning, men det är bra att "ta det lungt" ibland (eller helst hela tiden). 

Förra veckan la jag under fyra dagar tre pussel med sammanlagt 2500 bitar! Det värsta är att det var hur roligt som helst. Lyssna på bra musik, dricka kaffe och inte tänka på nåt/tänka på allt. Himla avslappnande. Vi var på Kronan häromdan och jag som "inte skulle köpa något för jag har inte råd" spårade som vanligt ur mest av alla och köpte mest. Jag har ganska konstig smak, men jag gillare och det är det som är viktigast. Det bästa jag vet är att köpa onödiga saker. Jaja, det jag ville komma till är att jag också köpte ett pussel där. Orka köpa ett begagnat 1000-bitars pussel med den tråkigaste bilden du någonsin skådat, men heey 10 spänn för några timmars "njutning" är värt. Men nuförtiden har jag inte tid med pussel, har fullt upp med andra töntiga grejer aka egen tid (för att inte verka som en superdupertönt vill jag inte säga vad det är, i och för sig pusslet är inte så coolt ... ?, men det här är värre så ha förståelse för att jag ligger lågt. Det är töntigt, men det gör mig glad.) I'm boring but overcompensate with headlines and flash, flash, flash.




Indiska tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0