I'm worth fighting for, so that's what you've got to do

Imorgon är det nya tag, ny vecka. Shit vad jag ska plugga! Jag ska göra sånna sjuka framsteg med min uppsats att det typ slår gnistor om mig. Kötta! Och snart strömmar cashen in också. Har också (äntligen!) fått min lön för hårt utfört sommarjobb. Pengar rullar in som de ska, det går bra nu. Let's dra in till stan och köpa oss nåt snyggt, för det är vi värda! Och träna ska vi göra också, stenhårt. Beach 20 .. eh ... 14 here I come! Det här blir veckan då jag får ordning på mitt liv, styr upp skolan och städar mitt rum. Hoppas, hoppas, hoppas. I'm stuck in a rut och nu .. NU! får det vara nog. Jag kan inte bry mig om någon som inte bryr sig ett dugg om mig. Hårt att inse, he played me, good.

Vad är det för skillnad mellan en blondin och rymden? ... I rymden finns det i alla fall hopp om intelligent liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0