Isn't She Lovely

Alltså seriöst, jag har fortfarande tränignsvärk! Det är helt klart bättre, men inte bra. I torsdags var trappor en utmaning, i fredags var att gå en utmaning. Nu är det som sagt bättre, men min kropp lyder mig inte riktigt än. Ska bli spännande att se hur det går imorgon eftersom vi ska träna igen.  

Drog "ut på landet" igår för att fira my brother from another mother. Kul att träffa massa folk som jag inte sett på länge. Mysiga vänner och gott fika. Sen drog jag och I hem och åt chips, riktigt värt.

Jag känner att jag inte har så mycket mer att säga. Eller mer att säga har jag, men inte här. Jag är ganska farlig, eftersom jag är en känslo-berg-och-dalbana-människa, FÅR jag INTE säga för mycket. Åååh, allt känns .. inge kul. Som sagt, håll min mun! 

Någon gjorde min dag och skickade den bästa filmen ever till mig!
 -->  http://www.tackfilm.se/?id=1258720861860RA76   <---


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0