Propane Nightmares

Har just kommit hem från Stil där jag varit i över TVÅ TIMMAR! Omg, ska man träna ska man göra det ordentligt! Jag är mycket stolt över mig själv! Livet känns ändå ganska bra nu. Imorgon kommer pengarna, jag gör framsteg med plugg, vi tränar igen och vi har massa roliga saker att se fram emot. Plus att jag fått sånna sjuka komplimanger att jag blir rörd. Oväntade komplimanger som "Du har snyggast stil på skolan" och "Du har alltid så fina kläder" gör mig så glad. Då inser man att när man tänker något om någon (såklart nåt bra) borde man säga det, även om det bara är smågrejer. Det betyder så himla mycket, eftersom jag bara är en människa (näää!? really?) som mest är osäker och livrädd behöver man sånt ibland. Alla vill alltid ha och blir glada för en komplimang. Jag borde bli en bättre människa och börja ge människor mer komplimanger... Japp, så får det bli!

I decided to burn some calories today, so I set a fat kid on fire. Alltså jag kan inte sluta skratta, det kan vara det roligaste jag någonsin hört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0