"Spelar du hockey!? Men du ser ju ut som en tjej!"

Har just ätit frukost och kollat på nåt program på MTV om ungdomar som sjunger och dansar. Åååh allt jag vill är att sjunga och "spela" gitarr. Men det är lite svårt eftersom Ester "rättsåskickligkvinna" skulle stämma min gitarr och "råkade" ha av två strängar! Det är nästan en bragd att lyckas med det, okej en men TVÅ!? Jag har nya strängar, men jag kan inte byta själv. Var är Pappa Dylan när man behöver honom?

Josef drar hem ikväll. Jag fattar inte hur helgerna kan gå så sjukt fort! Imorgon "börjar" d-uppsatsen, och det ska verkligen bli ASROLIGT, eller inte. Nu MÅSTE jag dricka kaffe! Voddler är btw himla värt. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0