Begin To Hope

Hösten är helt klart min favorit årstid. Just nu är det mitt all time favorite weather, strålande sol men kallt i luften. Perfa-ta-en-promenad-väder. Men det blir nog inget med det, inte nu iaf. Känner mig lite bättre, men man ska inte leka med döden aka tro att man är helt frisk fast man inte är det, eh va? Isak har dragit på äventyr, så jag har FF. Let's go wild and crazy och eh .. jag vet inte. Ska mysa runt med mig själv och dricka te med honung i. Ååååh nej, jag kan ju inte öppna honungsburken själv, true story. Vet inte om det är för att jag sjuk och svag eller om jag bara är allmänt svag. Vart är hockeymusklerna när man behöver dem? Jag trodde att jag var en självständig ung .. eh .. kvinna, men jag klarar mig ju tydligen inte själv. Kan inte ens öppna en burk! Kanske måste ringa in förstärkning. Whatever. Det får bli kaffe så länge. Göra kaffe är något jag verkligen kan.  


Kommentarer
Postat av: beni

stackars rebecca. det finns inget värre än att vara sjuk. då vi har samma gener så fattar jag precis hur hemskt det är. men det går över. drick mycket. te, cl, vatten och sov på nätterna, så vaknar du upp en morgon och är helt frisk och undrar vart febern tog vägen.

2009-09-13 @ 21:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0