Blue Skies

Hård dag i skolan. Heldag med lektioner, det var längesen. Gå hem, typ död. But I'm a survivor. Ladda om och åka på middag hos släktingar. Mysigt med god mat, efterrätt, kaffe och tänd brasa. Vi drog hem för att Isak skulle plugga, men jag hade viktigare saker för mig. Kastade mig över till B och D för Idol. Shit alltså härliga tjejer, skratta ihjäl sig åt inget är det bästa. Imorgon börjar nästa delkurs, åh nej. Varför läser jag ens sociologi!? Det är så tråååkigt att man dör, men det känns lite ovärt att hoppa av sista året!? Det är bara att bita ihop och göra en faktoranalys, en multipel regressionsanalys, analysera, sammanfatta 800 sidor på fem och vara glad. 



Det här kan vara den bästa bilden ever
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0