Breathless.

Idag skulle jag sova tills jag vaknade (eh .. vad brukar man göra?) men vakna av mig själv, if you know what I mean. Men Magda "hurtig-väckarklocka" Mayer fattade inte det. "Godmorgon! Nu ska jag ut och gå .. Oj, sover du?" .. "Eh .. nä jag eh .. har bara inte pratat med någon än" (Bästa ursäkten ever, funkar alltid!)

Idag hoppas jag att det inträffar ett mirakel så att jag städar mitt rum. Öppna dörren till mitt rum "Åååh hur kan jag ha det så här!?" Stänga dörren.

Idag är det hockey! Wiiihooo! Perfekt start på en bra kväll.

Btw det är ganska kul att bo med Isak. Jag fått 38 nya datanördsvänner (många som han bara spelar med som t.o.m. han aldrig har träffat). Men jag är numera hela gängets mamma, som ser till att alla sköter sig(?). Härom dagen inleddes morgonen med tvåstämmiga julsånger. Himla bra. Vi är ju trots allt Mona och Bengts barn. Nu ska jag gå och sjunga en morgonsång så att dumskallen vaknar.  

Kommentarer
Postat av: magda

Jag är din inbyggda väckarklocka tyyyyp.

2009-09-06 @ 14:58:18
URL: http://maggas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0