Bulletproof.

I skolan går det sådär. Vet inte riktigt när jag ska komma tillbaka till "pluggvardag" igen. Allt känns mest som motgångar. Påtal om motgångar var vi och tränade för första gången idag på hur länge som helst. Bodybalance är inte att leka med. Asjobbigt och astråkigt. Jag kan vara den stelaste personen ever. Redan första övningen ville jag gå hem. Men avslappningen på slutet gjorde allt annat värt. Höll på somna, typ dreglade. Utslagna kämpade vi oss hem. Nu känns det ändå ganska bra, man mår bättre av att träna, helt klart.  

Man kan klaga på mycket, men man kan inte klaga alla underbara vänner. Några bor kvar, andra har flyttat. Snackade just med Sara. Omg, vad jag saknar henne. Lyllo henne som får bo i Stockholm.

Nu ska jag kasta mig i badkaret, tända ljus, dricka CL och ha QT med mig själv, för det är jag värd.


Kommentarer
Postat av: magda

jag är värd en uppdatering :)

2009-09-09 @ 09:36:28
URL: http://maggas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0