Dosed

Sådär dag. Vakna upp, inte orka röra sig. Vi hade planer på att dra till skolan, men nej. Snacka med Magg, gråta, skratta, vara sjuk. Släpade mig upp och drog till B och D för att "plugga". Blev inte så mycket gjort. Mest snack, kaffe och sjuk-mys. G och S kom också förbi en sväng. Tog tag i oss själva och gick ut på en promenad, inte så lång, men man måste ju ta vara på det fina vädret (har btw fått diverse uppdateringar hemifrån om att där kan man gå i linne och t-shirt, återigen VAD GÖR JAG I LULEÅ!?) Gå hem, diska och sjunga med mina favvo-killar i rhcp, laga mat, äta romantisk middag för en; pyttipanna och ägg. I ett försök att ta hand om mig själv och göra mig själv glad gjorde jag en glad gubbe av maten, där äggen var ögon och ketchupen var mun, det funkade sådär. Kändes bara ännu mer tragiskt.

Någonstans i "sjukdimman" har ett uppsatsämne kommit till mig. SJUKT värt. Oh no I didn't. Så nu nästan, bara nästan, längtar jag till skolan imorgon och ta tag i det här. Hoppas flowet håller i sig till imorgon, mycket tveksamt.

Om en stund kommer gäng hit för idol. Hoes over bros. 

 Ett konstigt djur som jag saknar


Kommentarer
Postat av: magda

Det där djuret är det gulligaste jag vet!!

2009-09-10 @ 22:15:18
URL: http://maggas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0