Fortune Faded

Snacka om att jag haft E.T. aka egen tid idag. Så himla skönt. Lagade middag till mig själv, avnjöt en kopp kaffe framför en dokumentär(!?) på 2:an(!?). Handlade om djur som räddade människor. Kände där att nåt inte var helt som det ska. Detta (asspännande avsnitt, jag satt helt klistrad och kunde inte stänga munnen) handlade om en elefantunge som räddat en flicka från tsunamin. Det blev lite för mycket för mig. Hemska minnen, saknad vän. En välbehövlig uppryckning ringde i form av Dillen. Svida om till mjukis och kasta mig ner för att möta upp gäng. Sen var det Idol och saft för hela slanten.

Imorgon är det fredag aka hårdplugg från tidig morgon. Men där vid tre-tiden stänger vi av hjärnorna och drar till stan, första gången på typ .. eeh .. forever. Fredagskvällen inleds med taco hos mig. Senare återförenas det vinnande laget "Ensam Rebecca söker" för att musikquiza sönder stuk. (Vill bara upplysa alla om att det INTE är jag som döpt laget, men vad ska man göra? vi kan ju inte en bryta ett vinnande koncept.)

Stekfamilj i stekbåt. Varför har Ester så stort huvud?


Kommentarer
Postat av: magda

Ensam gnällbältis söker katt

2009-09-24 @ 23:15:23
URL: http://maggas,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0