She's Electric

Den här dagen inleddes halvbra. Orkade inte vakna, men gick upp ändå. Typ som en levande död. Blev sen och glömde massa grejer. Sitta i centrum och "tänka" ut viktiga grejer till uppsatsen utan att komma fram till ett skit. Ge upp vid lunch, gå hem och städa. Men sen vände det. Dra in till stan med crazy-malmö-biatches. Hade egentligen bara några ärenden aka "måsten" att inhandla, men det spårade ur lite där. Pengarna kom idag, och de försvann lika fort typ. Men även det var jag värd. Åka hem, dammsuga kök, byta om, kasta sig till ica och där möta upp tacosuget-gäng. Vid det här laget var jag så hungrig att jag trodde jag skulle dööö. Maten lagades i ett svisch, bättre teamwork får man leta efter. Vi har varit med förut om man säger så. Jag åt ihjäl mig. OMG kändes typ som det godaste jag någonsin ätit, eller som det var det första jag någonsin åt i hela mitt liv. Vara mättast och dra vidare till stuk. Kul med musikquiz. Vi var bra, men det räckte inte riktigt fram till "gratis inträde på stuk en gång för fyra personer". Ååååh nej, himla synd. Verkligen.  

Blev ändå en bra dag. Riktig mysig och lugn kväll. Bra att ladda inför imorgon, då väntar plugg och Movits. Ooooh Cleo, once every year and tomorrow is the night, typ. Vädret är skit, men det gör inget för nu ska jag mysa in mig och kolla på Idol-repris. Imorgon är det sovmorgon, yeees! Puss
   


En njuter kaffe och en sveper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0