Good Vibrations

Btw en av de bästa låtarna ever. Jag och min pappa rockar sönder den. 

Bra dag. Såhär på kvällskvisten tog jag, B och D en "promenad". Jag vet inte om regnbågsallén fram och tillbaka räknas som promenad. Kände bara att vi var tvungna att komma ut en sväng. Skratta, göra bort sig, leka. Härligt. Hem, göra te, kolla på Svenska hollywoodfruar. OMG. De dödar. Jag har fått lära mig mycket om hur en fru ska vara. Man ska t.ex. inte ha på sig mjukis, NÅGONSIN, för då vill ens man skiljas. Så redan där är det kört, innan jag ens gift mig. De är så hjärndöda att jag LÄNGTAR ihjäl mig till nästa avsnitt. 

Imorgon är det Idol. Wiihoo, just nu höjdpunkten i livet. Tragiskt, men härligt. 

Nu är det natt, ska baaaaara göra "daglig internet-runda", måste vara pigg och fräsch för heldag i skolan imorgon. Seminarium, best way ever to spend my d-day. Holla
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0