Lost And Insecure

Har som sagt överlevt första dagen i skolan. Orka att det inte ens känns som om det varit sommarlov. Allt är PRECIS som innan. Iaf kul att träffa härliga människor. Inte så hård start, ledig imorgon och sovmorgon de andra dagarna. Hårt liv. Nja

Har precis ätit soppa(?) Soppa är inte mat, men det var gott. Bra deal: jag lagar maten, Isak diskar.

Ska kasta mig över till Bella, Dillen och Gabriel. Vi trodde Idol började ikväll, men åååh det är inte förrän nästa vecka vi ska bara mysa allmänt istället. Idol-kvällarna är en av de bästa traditionerna i Luleå. Alla program där folk sjunger är mina favvo.


Yeah

Kommentarer
Postat av: magga

Du kanske kommer se mig ylande till titanic på idol. hihihihi

2009-09-01 @ 23:06:38
Postat av: magda

begga snegga. where is the update?

2009-09-04 @ 10:39:44
URL: http://maggas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0