Machines

Härlig dag. Lite äldre, lite mognare. Eh? Mina vänner är de bästa.

Dagen inleddes med diverse skönsång från både Isak och Mag. Den skönsången fortsattes av andra i centrum, fick "tårta" aka chokladboll med ljus, bli tvingad att ha krona (?) och sen ha lektion i 200 timmar. Gå hem, laga mat och leka med lillebror. Sen väntade Idol hos G. Där väntade gäng (även de som starkt ogillar Idol) med "tårta" aka morötter med ljus i. Chips, dipp och CL stod framdukat. De vet vad jag gillar. Vissa var arga "Hur kan man inte vilja ha tårta eller paj eller bakelser!?". "Noo, I don't like. Chips is the way to go". Shit vilket härligt gäng de är! Efter Idol var det dags för youtube-klipp, ingen vet varför. "Åååh, min syrra har gjort en asrolig låt, sök på henne ... men hallå!? varför är det en bild på mig där .. ?". Världens gulligaste Ester har gjort den bästa filmen ever. Det blev känslosamt. Inte helt ovanligt.

Tack alla som har kommit ihåg mig idag, det betyder mycket!

Nu är det ungefär 30 minuter kvar av "min dag". Den halvtimmen ska jag njuta av.  

Kommentarer
Postat av: magda

nu är du nästan en 23:a

2009-09-16 @ 09:07:16
URL: http://maggas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0