Perfect.

Åååh mysig kväll. Den inleddes med mys-taco-med-isak. Lyxa till det såhär på en måndag är inte helt normalt, men det är vi värda. Älska att reklamera avokado till ica och påvägen hem träna på olika hopp och tävla om vem som har mest "häng" i luften. Jag vann inte. Äta, leka, dricka kaffe, skratta ihjäl sig, vara arg och mysa. Isak hade "match" och lämnade mig återigen för datorn. Snacka med Ester, kolla på hockey, snacka med Magga, kolla på hockey, diska och chilla allmänt. Jag har spårat ur. Hade typ inte tid att kolla på hockeyn, var "tvungen" att lyssna på musik. Seriöst, vad skulle man göra utan musik!? Sjukt men typ den bästa vännen (va?). Vissa låtar är så bra att man inte vet hur man ska orka leva vidare, typ. B, D och G kom över. G hade med sig nybakt fika "Jag tänkte att det var vi värda". Älska att vara värd typ allt! Jag har lärt mig massa nya saker av Anna Anka hur man ska bete sig i livet. "Vissa får för sig att man ska sätta barnen i första hand, jag har aldrig varit så. Jag är ganska självisk."

When you're weary, feeling small:




Kommentarer
Postat av: magda

If it walks like a duck and talks like a duck, it is a duck aka Anna Anka

2009-09-22 @ 13:08:18
URL: http://maggas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0