The sun is gonna shine

Idag är sista dagen som 21-åring. Allt jag gör, gör jag för sista gången som 21a liksom. "Åååh nu är det sista gången jag går till skolan som 21-åring", ja ni fattar. Sick, gammal. Det var faktiskt kul att vara i skolan, kul att se människor, kul att själv se ut som en människa. Inte så effektiv som jag behöver vara, var mest bara exalterad att snacka med männsikor irl. Lalala, jag känner mig så sjukt laddad. Vet inte varför, svettig men laddad. Omg, overshare!! Så laddad att jag, Bob D och Coldplay nu ska ta tag i disken som varken jag eller Isak pallat på hela helgen. Yeah.

Kommentarer
Postat av: magda

du är så laddad att du kommer somna typ

2009-09-14 @ 17:31:47
URL: http://maggas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0