Everyone has a secret

Första veckan i skolan. Check. Sociologi D dödar, känns som jag redan läst samma skit tre gånger innan. Men det är bara härda, snart dags för d-uppsats. Omg, det låter så moget att jag blir rädd. Har spenderat veckan med att försöka komma på ett superduperintressant ämne, men nej inga framsteg. Extrakursen verkar iaf rolig.

Första veckan utan Magda. Check. Har gått sådär. Jag har nog inte fattat att hon verkligen har flyttat än .. Jag är rädd för den dagen jag fattar det.

Första veckan att bo med Isak. Check. Det går sådär. Glömmer bort att han inte vet "hur allt ska gå till". Efter att ha bott med MaggaHagga i 49 år, typ, har man vissa vanor och rutiner som är svåra att ändra.  Jag (21) är lill-mamma, Isak (20) är barn. Men det tar sig.

Nu är det helg, så himla skönt. Humöret under veckan har kastat sig runt, upp och ner av diverse anledningar, men nu är det helg och vi ska ha roligt. Jag skiter i allt, men det skiter jag i. Typ ascool.



Btw, jag saknar favorit-gäng i Nykpg




Kommentarer
Postat av: katrin

hahahha varför är ester så arg "/

2009-09-04 @ 20:25:10
URL: http://katrin.blogg.se/
Postat av: Ester

Jag saknar mitt favvogäng i Luleå:(

2009-09-04 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0