The Drugs Don't Work

Godkväll. Inte särskilt god, men kväll. Har legat på typ samma ställe hela dagen, halvdöd. Har lämnat hemmet endast två gånger. En rök-date med B och en tur till Ica. Himla kul. Glida runt, se ut som stryk aka fulast och må dåligt. I morgon MÅSTE vara dagen det vänder. På måndag måste jag vara frisk, har inte tid att vara sjuk. Isak gör sitt bästa för att ta hand om mig mellan gamen. Då kommer han in i vardagsrummet, tittar konstigt på mig och frågar hur jag mår. Han har gett mig mat och till och med kollat på en hel film med mig. Men i samma sekund den var slut kastade han sig iväg.

Magda är också sjuk nu. Konstigt, jag visste inte att det kunde smitta över telen, men tydligen. Hon är härlig hon. Om vi ändå kunde vara på nån resa och vara pensionärer som vi brukar. Äta frukost på balkong och lösa korsord, smörja in med högsta solfaktor (iaf jag), läsa en god bok vid pool, shoppa, äta lunch, utforska, bli sålda för kameler, strosa, leka i hav, äta god middag och sen gå tillbaka till hotellet när de flesta går ut för att börja kvällen och avsluta dagen med korsord. That's life.


Kommentarer
Postat av: magda

det låter härligt, när drar vi?

2009-09-13 @ 09:03:18
URL: http://maggas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0