On and on, I've got nothing to hide

Vilken dag! Som ett schmeck, skönt med sovmorgon. Då uppsatsen är inlämnad är det som 426 kg försvunnit. Sjuk positiv inställning till det mesta; har bytt diverse gardiner, diskat TVÅ gånger, haft konsert för alla i min lägenhet (aka jag är ensam hemma) och städat bort alla spår av uppsatsen från mitt hem.

Nu sitter (ligger) jag vid Isaks dator i hans lyx-datanörd-hörna. Himla skönt ändå, här ska jag börja hänga oftare. Men det är inte ledigt så ofta, så det gäller att passa på när han inte är hemma. Jag lyssnar på musik på högsta volym, har just ätit mat och njuter nu kaffe. Isaks spellista är inte att leka med .. en härlig blanding av bra och mycket mindre bra musik. Det shufflar allt från Basshunter till Enya, men det mesta är bra med bra ljud, så är det bara. Åh nej, jag tar tillbaka det sista. Det kom just en crazy-techno. Måste.byta.NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0