The attitude is gonna decide your altitude

I'm back in Luleåååh och där är det drag, eller nja. Porsön är typ öde, Isak är sjuk och jag har just ätit fem chipspåsar, tre dipper och druckit sju liter CL, kinda. Part-ey. Ändå ganska skönt att vara tillbaka. Har, tro det eller ej, packat upp mina grejer (väskorna brukar i vanliga fall ligga kvar och användas som mobila garderober tills det är dags att resa igen). Tyvärr har det uppstått ett litet problem. Kläderna får inte plats. Samtliga garderober fet-rensades innan jul och då var de fortfarande fulla. Men om vi säger såhär; jag klagar inte, jag ÄLSKAR det!

Imorgon börjar fet-plugga-ihjäl-sig-vecka aka den tråkigaste veckan this year so far, he he. Men sen, sen är det stek, i en dag. Det längtar jag till!

Jag känner mig ganska rastlös, har trots allt bara suttit idag. Suttit i bil till arlanda, suttit och väntat på plan, suttit på plan, suttit i taxi, suttit och ätit, ja och ätit. Kanske skulle ta mig en hurtig promenad .. eller nää det är för kallt, eller .. ? En hurtig promenad först ut på balkongen för en cigg, och sen fortsätta hurtig promenad in till badrum och ner i badkar får räcka. Måste ladda för super-rolig-dag imorgon. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0