What goes on in the other one's head? Things I've felt but I've never said

Alltså inte okej. Igår när jag kom hem och loggade in på facebook (varför är det typ det första man gör när man kommer hem?) var det som om jag chattat med folk hela natten. Nån idiot har hackat sig in på min facebook och frågat om koder till swedbank! 1. Jag skulle aldrig fråga om sånt på facebook 2. Särskilt inte till folk som jag inte snackat med på typ fem år 3. Jag skulle helt klart ringa mamma och pappa om det krisade (aka money och bankt) 4. Jag har inte ens swedbank! Så om det händer igen, alltså om "jag" frågar om någonting med bank/pengar dissa mig bara. Så himla vidrigt gjort. Det sjukaste är att den som snackat med folk har verkligen "pratat" med folk typ "hur är läget, det var längesen". Verkligen inte okej. Förutom detta var det en rolig dag/kväll, men detta drog ner "rolighetsfaktorn" rejält. Det känns typ "kränkande", att någon utgett sig för att vara jag och snackat med mina kompisar. Den som gjort det borde dö. Hej

Kommentarer
Postat av: Juwel

sometimes people are so confused that never know the best time for exploring their feelings. what can they do?

2010-01-23 @ 00:46:33
Postat av: Moni

Rebecca, du vill ingen illa och det vet dina kompisar. Lär av detta, prata om det och lägg det bakom dig. Kärlek!

2010-01-23 @ 11:01:02
Postat av: spixx

Tips är att köra Spybot S&D på datorn det kan finnas spyware och malware på datorn. kolla igenom datorn med free AVG med om du känner dig osäker... Ett rent system är ett bra system!

2010-02-09 @ 18:02:05
URL: http://b-landia.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0