With A Little Help From My Friends

Shit alltså. Kan livet vara lite skönare? Har just redovisat min uppsats, nu återstår bara några småändringar sen är den redo för den "riktiga" inlämningen! Men palla göra de nu, nej i helgen är jag typ hur ledig som helst, i alla fall från skolan. Har typ glömt bort hur/vad man gör när man är ledig.. Det finns ju så himla mycket att göra; städa (öh nää), spela gitarr (kan hända), baka (varför har jag ens med det som ett alternativ?), bada badkar (ja varför inte?), kolla på film (mycket troligt), sova (helt klart), läsa nyinköpt-det-är-jag-värd-tidning (bra kombination med badkar), dricka kaffe (helt klart det också) eller mest bara inte göra någonting alls. Det blir hursomhelst en lugn dag, då jag behöver ta igen mig lite innan det är dags för jobb ikväll/inatt. Är ju numera a working woman, fett värt.

Ser fram emot imorgon med en sovmorgon utan dess like, chill-dag och fet kväll. Ska bli så kul att bara göra roliga saker med härliga vänner. Den som kom med den smarta idén "White party" tänkte uppenbarligen inte på mig. Ofta jag passar i vitt, öh nää. Jag är vit så det räcker till att börja med, en vit klänning på det och jag smälter in i en snöhög. Va!? Jag är inte bara ashärlig, utan jag är typ asrolig också. Kul för mig.


Kommentarer
Postat av: Juwel

How you could write so nicely? even i translate all the stuff in google trans... but it still contains alot of fun and seems very interesting.



for tomorrow, well go out for ski in a tough place where u prefer to go but never went before :)

2010-01-15 @ 15:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0