You're every song, and I sing along

Att plugga går sådär. Var tvungen att inleda med sovmorgon efter diverse nattliga hockey-äventyr. Vaknade upp död, men det var det värt. Drog till skolan med förhoppningen att diverse inspiration och motivation skulle återvända. Nja. Var där några timmar tills jag ville dö av uttråkning, då drog jag hem. Orka med att de har höjt priset på kaffe! Inte okej. Gick hem till sjuk bror. Alltså seriöst, det är så SJUKT kallt. TGG för FET dunjacka, but I can't feel my face. Igår, för att låtsas vara hurtig, fick jag den smarta idén att ta en kvällpromenad. Det gick bra "halvvägs". När det var lika långt hem åt båda hållen frös jag ihjäl, men det var bara att kötta vidare. Jag hade fet-dunis och fet-musik och när THE låt kom; resistance fick jag ny energi och liksom bah you can't stop me crazyweather (Ester, du vet var i låten jag menar).

Om typ en timme ska jag dra till Kallax och hämta diverse skåningar. Så himla kul att alla börjar återvända. Skolan imorgon, jaarrååå. Stenhårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0