I'm more than just an option

Söndagen, som kan vara veckans bästa dag, är över. En dag utan smink, med mjukis och utan att göra absolut någonting. Veckorna går galet fort, och det är mycket vi måste göra. Vi gör mycket, men inget av det vi måste. Vi har vänt på dygnet så sjukt mycket. Vet inte hur det ska gå imorgon måndag med tidig lektion. Galen, men rolig vecka. Vi har träffat ovanligt många svenskar, och det är ju roligt att kunna snacka sitt eget språk liksom.

Idag är det farsdag. Min pappa är bäst, och på lördag kommer han till HK!
Har spenderat dagen med B och D i "deras" kök (?) och har sedan suttit halva kvällen och tittat på när Dilek färgade Bellas hår, himla kul. Borde verkligen städat mitt rum (min roomie kommer tillbaka imorgon och hon kommer få en hjärtattack när hon kommer in genom dörren), jag borde tvättat, jag borde pluggat. Men nej, jag orkade inte ens samla kraft att ta mig ner en våning till mitt rum. Men vi hade riktigt trevligt, den ena mer övertrött än den andra.
Nu har jag iaf tagit mig i kragen och ligger i sängen redo för att somna in, för att imorgon möta en ny vecka utvilad (knappast) med massa plugg-motivation (alla vet att det är bs). Det börjar dra ihop sig som sagt. Måste. Plugga. och måste sova, typ nu. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0