All The Right Moves

Det är så himla kul att köra bil. Att köra bil på motorväg kan vem som helst, det är liksom ingen utmaning. Av samma anledning gillar jag inte att köra med farthållare, himla bra uppfinning, men det är liksom inte samma känsla som att köra utan. Det bästa jag vet är att köra på bara, mindre, krokiga landsvägar-ish, där ingen annan kör. Liksom burna fram med högsta musik, solbrillor och min starbucks-termosmugg. Det var exakt vad jag gjorde idag när jag drog en roadtrip till Åkers för ett viktigt möte och ett mer informellt möte med Helena och Hanna aka lunch och mys.

Aaaah nu fortsätter sista perioden i hockeyn, har både kaffe och apelsiner. Nu är det fest, typ. 


Kommentarer
Postat av: ester

erhm.. DIN starbucks-mugg?....

2011-04-05 @ 22:51:14
URL: http://esni.blogg.se/
Postat av: Ma

Precis. Jag har samma fundering som Ester kring muggens ägare...

2011-04-09 @ 00:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0