Up in the air, cheating on gravity

Jag älskar vår! Idag ska jag till Stockholm där bl.a. lunch med bästa Sara står på schemat. Vi har inte setts på typ ett år, trots att vi ändå bor så nära varandra. Sist vi sågs var en lunch i Stockholm några dagar innan jag drog till Asien. Ska bli så himla roligt att träffa henne!
Ny hårfärg, nya tag. Till och med mormor, som jag träffade igår då jag, Ester och mamma drog en sväng till Uppsala, tyckte att det var fint. The highest komplimang liksom. Igår fick jag det ultimata plagget; en leopard "onepice", av mormin. Perfa stug-outfit. Vi ska btw dra till stugan under påsk. SÅ himla värt. Jag har saknat stugan.
Jag och Ester har börjat jobba på "övertala mamma och pappa att skaffa antingen hund eller katt". Hela bilresan igår googlade vi hundvalpar och kattungar. Diverse utrop såsom "Ååååh" och "Naaaaaw" hördes från mig och Ester. "Usch vad äckligt med allt hår" var responsen från mamma. Vi har nog en lång resa framför oss, men vi ska komma fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0