And I never was smart with love I let the bad ones in and the good ones go


Jag är hemma igen. Resan ner gick återigen som en dans (man kanske inte kan förvänta sig så mycket annat när det var två proffs som körde.) Stannade i Uppsala hos mormor och morfar för att sova pga. .. eh viktiga grejer i Sthlm dagen efter. Var värsta storstads-tjejen dagen efter och kastade mig runt på olika pendeltåg och tunnelbanor. Gjorde viktiga grejer och åkte sen hem till Nyköping. Nu väntar jag med spänning på hur de viktiga grejerna gick. Om man säger såhär, jag håller ALLA tummar jag har!

När man söker jobb är det skönt att ha vänner i samma sists som man kan älta med. Tack gode gud för Bella och Alma. Let's älta allt, i oändlighet.

Hade det superbra i Luleå, men som alltid måste man ändå inse att livet gått vidare och att jag inte bor där längre. Men jag har (och kommer alltid ha) underbara vänner där. Ska försöka få alla att flytta till Stockholm senare så att vi kan styra upp nåt slags Luleå pt. 2 aka Stockholm. Det är också dags att svepa in i Malmö som en vårvind och träffa mina underbara vänner där också. Jag är vanligtvis en person som är väldigt dålig på att höra av mig till folk, liksom "ååh ett sms vad roligt, jag svarar sen" och så glömmer jag bort det. Men det är en av fördelarna med att vara arbetslös, nej förlåt, arbetssökande, att man liksom har all tid i världen och kan vårda sina relationer. Mycket bra, mycket moget. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0