I'd die if I saw you

Återigen en hårt arbetande dag med gräsklippning, skänka kläder till myrorna och "städning". Älska att vårat nyttiga liv fortsatte idag med pizza från kebabhouse. Kebab-sås, alltså RIKTIG kebab-sås är något jag saknar i Norrland. Orientdressing är inte kebab-sås. Man behöver inte heller ha orientdressing till ALLT. Det är äckligt.

Alltså det är som att något jobbar emot mig. Tajming är inte min grej alls. I morgon skulle Petter, mannen av alla män eller nåt, spela på Lotsen. Jag tänkte att nu var det dags att kasta på sig en klänning, träffa mer än en person åt gången och äga sönder, you know I'm a dancingmachine. Men neeej, det blev inställt. Alltså va!? Himla skit. Men gänget ska iaf ses i hamnen för att tröstfika.

Har hört nåt galet rykte om att det kommer galningar från Norrland hit imorgon för att tälta på våran gård (!?). Ha det så roligt med alla mördarsniglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0