I’m addicted to the way I feel when I think of you

Återigen en bra dag. Family-time in Nyköping city. Vi gick in på en Telia-butik för att E skulle "kolla upp lite om den nya iPhonen". Det hela slutade med att både I och E beställde varsin ny iPhone och jag fick en ny tele. Mamma med storplånkan är inte att leka med, har hon väl öppnat den är den svår att stänga. "Det bästa är att spendera på sina barn". Vi tackar och tar emot. Vi var inne i affären så länge att killen som jobbade där tog Josefs plats och blev en i familjen, typ. Mamma var till och med tvungen att fota allt (med hennes nya systemdigitalkamera, som sagt the big-plånis is open). Älska min nya mogna tele:



Efter timtal av mobilköp (okej inte riktigt, med det kändes som det) var alla DÖÖHUNGRIGA. Att bestämma matställe med den här familjen är en klassiker every time. Mamma vill alltid äta där pappa ABSOLUT inte vill äta, och tvärtom. Ester vill inte äta nånstans och ingen lyssnar på Isak. Älska att jag är den som bestämmer, eller de andra låter mig tro det iaf.


Två saker kan iaf konstateras efter den här helgen. Magväska is the shit och man KAN köpa min kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0