I'm not in control

Det är inte min stil, jag gillar det inte.

Har just klippt gräset, svettigt, men man får se det som träning. Sitter nu och tar igen mig med en iskall cl. Solen skiner, typ. Det är svettigt kvavt. Älska det, inte. Vill göra nåt kul. Borde kanske dra och bada, har inte tagit årets första dopp än. Jag vet inte vad som har hänt med mig. "Jag orkar inte bli blöt". Va!? Nånting har spårat längs vägen. Jag börjar bli som min mamma.

På tal om mamma, hon kom just hem med en cheeseburgare till mig. EN cheeseburgare, "vad ska jag göra med den?" Kvinnan har ingen koll, jag gillar ju inte ens cheeseburgare. Gav den till Josef som åt sin femte för dan (?).

Nu måste jag fortsätta arbeta hårt. Konstigt inlägg. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0