My hopeless dream

Alltså vad hände med vädret!? Superdupermega-stek både igår och idag, men nu har det spårat ur helt och blivit mulet. Det kommer typ börja regna vilken sekund som helst. Vi har just varit på slemmis och inhandlat diverse livsnödvändiga saker, som t.ex. popcorn och snus. Som jag trodde blev det inget mer av nytta ikväll, utan det blir film-time istället. Perfa avslut på perfa dag.

Btw tidigare när jag bytte om till mjukiströja hörde jag en skrik. Jag vände mig förvånat om. "Rebecca, DU HAR FÅTT FÄRG PÅ RYGGEN!?". Omg vilken sensation. Jag känner mig lite svettig om jag ska vara ärlig, så solen har nog ändå tagit. Sen dess har Magda försökt i alla olika vinklar och olika belysningar "Har inte jag också fått nån linje". NEEEJ! Ha-Ha, men iofs hade hon ett brunare start-läge.  Försöker få Mag att färga mitt hår (var är Dillens salong när man behöver den?) men hon vägrar. Himla oschysst. Det ska jag komma ihåg. Eller man kan ju alltid köra på "I was born with dark roots" den har jag annars hört ska funka.

I morgon ska Magda jobba, jag också aka städa det sista i Isaks lägenhet. Älska att det ingår i mitt sommarjobb. Himla bra att vara så flexibel i jobbet aka göra tjänsteresor till Luleå.

Orka med porsön på sommaren, typ halvdött. Det är nån hela tiden som antingen flyttar ut eller flyttar in. Snart kommer alla tillbaka och det ska bli fett. Saknar alla, särskilt när man är här och de andra inte är det.

Har just upptäckt att blogg-kriget har börjat. NÅN lägger ut konstiga filmer på sin blogg på någon som liknar mig. Hämnden kommer bli ljuv, vänta bara ... 

Kommentarer
Postat av: Moni

Vad bra att däcket är fixat!

Hoppas allt är bra med er i röran. Ring imorgon ang urstädningen av Isses lgh. Puss!

/Ma

2009-07-28 @ 22:00:30
URL: http://molini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0