Nu kan du få mig så lätt

Skönt att vara hemma, skönt att ha å, ä och ö. Vi landade i Sverige typ klockan tolv i natt, halv ett var vi hemma. Så sjukt skönt att bo nära Skavsta. Flygresan hem var annars härlig. Sitta i en timme och vara rädd för att huvudet ska explodera. Jag fattar inte vad det är. Jag har ändå flugit en del i mina dar om man säger så, men på senaste tiden när jag flyger utrikes och man ska landa så blir det inte kul för mitt huvud och nacke. Det blir ett sjukt tryck eller typ. Men det händer inte varje gång, så jag fattar inte vad det är. Det hände inte igår. Tack för det. Men btw att flyga över en storstad på natten kan vara något av det vackraste man kan se. Det är helt sjukt. Men jag gillare. Här kommer lite bilder från Riga-resan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0