Sun will shine for you 'Cause I adore you

Isaks lägenhet - check. Torka ur alla skåpen i köket - check. Städa toan - check. Packa upp mina kläder - check. Min garderob är PROPPfull. När uppackningen skulle börja och jag öppnade garderoben såg jag att det var proppfullt redan då. Jag tänkte vara smart att rensa ur det som redan var i garderoben, eftersom "det har jag ju ändå inte använt på så länge att jag glömt bort att jag har det". Tömde allt och la in de kläder jag haft hemma aka shoppat och nu är det proppfullt igen. Jag längtar till jag ska bygga hus nån gång i framtiden och bygga en walking closet. Nej, jag har inte för mycket kläder, garderoberna är för små.

Det blev ändå en ganska produktiv dag igår. Iaf fram till Magda kom hem, då spårade allt ur. Handla på ica är kul, träffa härliga människor är också kul. Laga mat, dricka kaffe, gå till ica igen eftersom magda "glömde" köpa snus och sen verkligen bara chilla. Längesen som man bara kollade på TV. Älska Stilakuten, The bachelorette och So you think you can dance. Slökolla är det bästa.

Vädret idag är stek. Fläcken kallar på mig, men det känns halvkul att ligga där och steka själv, OCH jag borde fortsätta städningen. Får se vad som händer på den fronten.

Ikväll drar ju kalaset igång. Ska möta upp Mag och Mal när de slutar jobbet och gå en sväng på stan. Sen blir det grill hos Bosse och sen rixfm-festival. Halvroliga artister, typ tråkiga, men det är ändå alltid kul med live-musik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0