all your dreams collide

Älska att sova tills man vaknar av sig själv. Typ, eller för att någon spelar elpiano på högsta volym. Men det är ju iaf skönt att inte behöva gå upp på en gång och sen äta frukost i lugn och ro. Mina syskon har redan kastat sig hem, ingen vet varför de har så bråttom hem. Jag, Ma och Pa chillar på. Ska dra en sväng till kungens kurva innan vi drar hem till Nyköping.

Så händig som jag har varit den här helgen, och hela sommren, är inte min vanliga stil. Det trodde jag aldrig, du skulle ha varit stolt över mig. Nu har jag också blivit hus-målar-expert. Det var första gången, men jag är redan lite av en veteran. Men shit vad jag ska ha stenhus när jag blir vuxen, eller anställa någon att måla. Palla måla hus. Nej. 

Ja nu har halva sommaren gått, typ. Sinnessjukt. Vad hände? Nu börjar det kännas som det är för mycket kvar att göra, men för lite tid. Jag har inte ens lyckats nå mitt mål: att bli brun, typ. Eller så brun jag kan bli. Åååh nej, tänk om det här är mitt brunaste. Då är det inte kul för mig. Sommar-fräsch, yeah right.

Nu måste jag ta med en kopp nybryggt kaffe, gå ner till vattnet, tända en cigg och fundera över livet. Pusspårej. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0