Mustapha Ibrahim Allah, Allah, Allah will pray for you

Älska att gå upp i lugn och ro, äta frukost, dricka kaffe, lösa korsord och lyssna på musik och sen bli avbruten i livsnjutandet av en nyvaken lillasyster som skriker, typ i sömnen, "kan du skjutsa mig till stan, NU!". Kvinnan hade glömt att lämna tillbaka typ sju filmer som hon hyrt. Bästa outfiten på roadtrip är pyjamas. På med solbrillorna så kör vi.  

Planen för dagen är att jobba lite, umgås lite. Jag har hört rykten om att nästa jobbuppgift är att städa garaget. d-ö-d-a-m-i-g-l-å-n-g-s-a-m-t. Men hey, cashen bara forsar in. Lönechecken blir bara fetare och fetare. Jag tror inte det här "företaget" haft en sån här bra sommarjobbare någonsin, lyllo dem. 

Om en vecka åker vi till Luleå, ska bli kul att komma "hem", träffa Magda första gången på den här sommaren (I miss you), och flytta (antingen mina eller isaks saker). Måste, på tal om det, ringa runt lite idag och kolla om det är nån som vet nån som vill hyra lägenheten. Det är lika bra att ta tag i det nu. Hörs.


Kommentarer
Postat av: Sara

Så det blir alltså Porsön i höst, eller är det inte bestämt? Glömde fråga dig om det idag i telen. Men det bilr ju toppen, Isak får det ju närmare också, han kommer att äääälska att bo på Porsis!



puss å kram skumbanan

2009-07-14 @ 22:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0