I used to be commander and chief Of my pimp ship flyin' high

Älska rejäl sovmorgon. Har just ätit frukost och nu sitter jag ute på altanen. Solen skiner och himlen är blå. Jag är ensam hemma. Ma och Pa är på jobbet. Isak skjutsar Josef till arlanda (och hämtar Oskar). Ester är nånstans och härjar.

Nu har Isak tagit tillbaka sin mobil, så nu har jag absolut ingen. Kommer knappt ihåg hur man gör med en hemtele. Jag måste verkligen skaffa mig ett nummer, det här håller inte. I dag är min jobbuppgift att köra en säng till stugan.(?) Himla kul. Men man måste lyda chefen.

Snackade just med Sillen aka Mys-Siri. Nu ska vi på allvar försöka hitta nån helg i augusti som passar att ha Luleå-reunion i våran stuga. Wiiie. Där kan man snacka mys på hög nivå. I morgon väntar QT med Mille. Det var inte igår. Nu måste jag köra hårt, bokstavligt talat. Pling. Tjing. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0