Devour

Att rensa lådor i garaget kan vara riktigt spännande. Älska gamla kläder. Vissa grejer är så fula att man verkligen undrar vad man tänkte. Vissa grejer är klassiker som återigen ska få nytt liv. Jag är inte en sån som kastar grejer "man vet aldrig, jag kommer nog använda den någongång", tur att E är hiv-åt-fanders-master. Ester hade ett ANTAL lådor med skiiit; bl.a. en märkt "esters smått och gott" och en annan "esters ko-samling". Va!? Älska ko-mönster på allt, koprydnassaker och ko-goggos.

Efter den aaaas-jobbiga rensningen var det steka på altan med varsin dator och varsin kopp kaffe som gällde tills vi var så hungriga att vi inte ens orkade prata (utan skrev till varandra på fb-chatten). Då insåg vi att det var dags att ta tag i något. I ett svisch var vi redo för middag på stan, bärde ut mamma till bilen (typ) och burnade till grek-restaurangen. Åt oss så mätta att vi inte orkade röra oss, utan satt kvar på uteserveringen tills vi började frysa. Därefter hyrde vi fyra (?) filmer och köpte godis. Älska att mamma och esters nyttiga liv skulle börja idag. Orka nyttigt liv, nej, sooo last year. Kastade oss hem och har just sett film nummer ett. Älska ytlig-disney-färgglad-någonting-med-bollywood-film. Den dög typ i krig. Men fatta fett att åka till Indien. Ska försöka styra nästa resa ditåt, eller nåt.




Snackade med gulle-sara tidigare. Jag fattar inte, tajming verkar inte vara min grej. Men vi har bestämt att vi ska (måste) hinna ses i sthlm innan jag lämnar södern för norrlands sköna land, typ. Vi har iaf bestämt datum för stug-helg. Jag har skickat invite på fejjan, be there. Älska fejjan när man inte har mobil, hur skulle man annars kunna kommunicera med resten av världen.

Btw om nån vet nån som vet nån som behöver en lght i Luleå ett år, let me know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0