Orka med regn. Nej

Den här dagen har varit asseg. Vet inte om det beror på jet-lag (okej det är en timmes tidsskillnad, men jag är helt förstörd) eller det asdåliga vädret. Man orkar liksom inte ta tag i nåt. Dagens enda "händelse" var när jag och mina brorsor drog till onoff för att kolla läget. Det finns alltid nåt man behöver, ibland vet man bara inte om det själv. Just nu är jag ju som sagt i stort behov av den tele, har bara inte hittat The One än. Att åka bil med mina brorsor är en upplevelse. Isak har konstig musik smak, och på nåt sätt är det alltid hans ipod som kopplas in i fm-sändaren när vi ska åka nånstans. What's up with the anime-japan-pop, har helt klart varit med om bättre. Älska sister-brother-brother teamwork och laga fläskpannkaka som står färdig på bordet när mamma och pappa kom hem. E har dragit på "moppe-semster"(?) till stugan, så hon är inte längre med i gänget. 

Magda har just landat i södern, wiihoo! Snackade just med henne och hörde rykten om förvirrade chaufförer som blandar ihop olika terminlaer. Hoppas de hittar och kommer hem levande till Kungsör.

Har just varit med pappa och hyrt film, old-school. Så nu ska jag kolla på diverse romantiska komedier med mamma och pappa och äta chips och dipp. Tjing. Pling. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0