There's a love that knows the way

Det finns inget skönare än att kolla på film när man ska gå och lägga sig, pausa, sova och sen när man vaknar trycka på play igen. Det är lite lyx-sovmorgon över det. Frukosten är avklarad och har just varit och (försökt) väcka mina brorsor. De är inte de snabbaste på jorden. Segare reaktioner får man leta efter. Jag har provat alla metoder. Prata, skrika, sjunga, spela på josefs elgitarr och sjunga, klappa varsamt på axeln, sparka på dem, slå, ringa på skype, hota, lägga mig på dem, hoppa på dem, kväva dem med kuddar, kittla dem. Men inget funkar, det är lika spännande varje morgon. Igår väckte jag dem första gången klockan halv ett, klockan fyra kom de upp och åt frukost. Härliga killar!

Dagens arbetsuppgift är att hyra släp för att åka till sopstationen och hiva diverse saker åt fanders, bästa uttrycket ever. Det ska bli jätte roligt, verkligen. Perfa uppgift i regn (?). Jag vill, som på bilden, ha sol och leka som ett barn.



Nu måste jag gå döda några brorsor. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0