Be aggressive, be be aggressive

Har just vaknat upp i det sänghav vi byggt ihop i vårat vardagsrum i Lule. Resan hit inleddes som sagt i tisdags. Vi chillade genom Sverige och stannade i Ö-vik. Coop Forum är en jätterolig affär, sitta på en bänk utanför scandic-entren för att man inte "orkar" sova, lana, sova, äta frukost. Efter frukost hände nåt riktigt roligt, jag svimmade för första gången! Wiihoo, eller. Seriöst, jag har minnesluckor. Tack för lillebrorsa som tog emot mig när jag ramlade, tack för pappa som bar mig till mitt rum och tack övrig familj för stöd. Jag vet inte varför, vila en stund, chilla i bilen med solbrillor medan Isak körde. I Skellefteå kände jag mig någorlunda stabil igen och tog över ratten, and now I'm back in the game så att säga.

Nu är Isaks lägenhet uthyrd!! Wiie, så nu väntar en dryg vecka med flytt, städ och dylikt. Isak kommer, Magda går, Rebecca består. Va? Gårdagskvällen spenderades hos oss med tacos, film och mys.

I eftermiddag ska vi dra till Sangis, där jag har mina rötter typ, på släktträff. Spela, sjunga, uppträda jag vet inte riktigt, men det blir säkert kul. Vi ska hämta upp Josef också.

Nu är det frukost-time. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0