Take one for the team You all know what I mean

Idag har varit en bra dag. Jag, Ma, Pa och E drog till Norrköping för att jag och E ville köpa skor. Det blev inga skor i stället blev det två tröjor, en magväska (?) och en ny minidator. Älska den "sommarbonusen" eftersom jag har jobbat så bra. Mobil var det jag behövde ja, men vaddå man kan aldrig ha för många datorer. Kollade på mobil också men den jag vill ha finns INGENSTANS. Fiasko. Såhär ser iaf min nya favvo-dator ut:



När vi kom hem var det dags att lasta ved på ett släp(?). Som sagt, lönechecken växer och växer. LB bjöd med mig på festligheter men jag avböjde eftersom jag ville leka med min nya dator (återigen ?). Den osociala stilen måste upphöra inom kort. Istället drog jag, Isak och Pa och badade. Årets första dopp. Det var inte varmt men ingen fisk bet mig och det var kul att känna sig som ett barn och leka i vattnet. Älska att fläääscha med mina guns (aka senor och skuggor). Sen drog vi till Max och åt "kvällsmat".  




Nu måste jag dricka Schweppes indian tonic, min nya favvo. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0