Jag är precis som så många andra, precis som du

Mission driving bed to stuga. Done, done and done. Älska att sladda runt med släp på E4, typ köra så sakta så att man backar. Men vi kom fram iaf. Fick grillat und klyftpotäter av grillmästarna Isak och Oskar. Prata om husdjur, varför pratade vi om vandrande pinnar? de är ju typ inte ens djur. Orka med en pinne med ansikte(?)

Som det ser ut nu så ska Isak flytta in till min lght på Porsön. Älska det isf. Bara att tänka på att flytta gör mig svimfärdig. Flyttade ju dit i höstas och ska ju flytta till sommaren eftersom jag då är färdig, så det vore sååå himla skönt att slippa flytta nu. Jag har så SCHJUUKT mycket grejer aka kläder. Men det är så det ska va. Vi ska hyra ut den vi äger på Bergviken. Hoppas, hoppas, hoppas att nån vill hyra den. Man vill ju ändå inte hyra ut till vem som helst. 

Shiiiit vad jag längtar till hockeysäsongen börjar. Hockeyabstinensen har satt in. Ge mig hockeysvettdoft typ. Vill kolla på hockey, N-U. Jag önskar att jag inte skulle vara så snål, utan köpa mig ett lulehockeyårskort och bli deras trognaste fan. Men nu när Magda flyttar måste jag hitta nån annan som gillar hockey som jag kan titta med. Mina övriga vänner, ni vet vilka ni är, tittar hellre på amandavardet.blogg.se:s videoblogginlägg på repeat än på hockey. Kanske kan sätta upp lappar på skolan eller nåt. Va!? Älska att det är vinter-os nästa år och älska att det är i Kanada. Mys att sitta uppe på natten och kolla, perfa när man är student. Det är ju inte förrän i februari, men nedräkningen har börjat.



Hittade en bild på ett stekigt gäng

Kommentarer
Postat av: Bosse

Du är alltid välkommen på hockeykväll i det bosseska hemmet. Men glöm inte lule hockey tröjjan :)

2009-07-13 @ 23:25:31
URL: http://bozmans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0